4 de nov. 2009

¿Camps o PP?

Parlava l'altre dia amb un dirigent del PP valencià per telèfon. Quin perill!. I li deia que sembla que cauen de punta i ell em va contestar "això sembla, però per a uns més que per altres" i així sembla ser. La veritat és que m'agradaria saber si aquestes situacions de presumptes corrupcions, finançaments il•legals, empreses pagant factures a altres empreses que resulten ser possibles trames, magistrats artistes, telèfons punxats i converses filtrades als mitjans de comunicació, bé, a uns més que a altres, com sol passar sempre, etc, etc. fan pujar les vendes dels diaris i les visites per internet. Perquè amb aquesta dada podríem treure algunes conclusions. Però no seré jo qui entre a jutjar i molt menys a sentenciar a ningú, encara que sí que exerciré el meu dret a opinar.



 
M'ha semblat entendre entre la molta informació publicada aquests dies i llegint en diferents mitjans d'empreses diferents, que ara resulta que el Sr Camps així com tota la direcció del PP valencià, jo mai diria tota, però ells sabran, volen fer-li veure el Sr Rajoy, la seua imprescindible aportació, a la seua hipotètica victòria electoral, és a dir la necessitat dels vots del PP valencià per arribar a la Moncloa. I amb això, pense jo, volen transmetre al Sr Rajoy que ells resoldran ja callar toca.

Jo personalment no veig al Sr Rajoy tan il·lús. Ells pensen que els vots els va treure el PP i pot ser que una petita aportació siga dels populars valencians, encara que també pot ser que una bona aportació corresponga a la desastrosa situació del primer partit de l'oposició. Ara els agradaria tenir un espai polític valencià més definit, un lideratge més real i vinculat a una opció política, que vaja més enllà d'una federació regional o alguna cosa així. I això també en circumstàncies semblants li ha passat a l'encara PSPV-PSOE. Però això no s'improvisa, cal construir-lo i treballar-ho, així com utilitzar-lo sempre que pugues o et deixen, encara que algunes vegades o moltes, t’hages d'enfrontar amb els teus companys de Madrid. Però ara això és difícil. Cal tenir una visió estratègica, més global i sobretot de llarg abast, més enllà d'uns mandats a la Generalitat, a la Secretaria General o en la Presidència i de moment això no ha estat possible.

I ara voler exercir, quan tothom sap, que igual que et van posar, et poden treure, bo si no igual aproximadament, ha de ser dur. I és que el temps no ho cura tot, també el pot destruir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada